Breaking The Law Is Something That I Cannot Support!

While living abroad, I witnessed demonstrations organised by so many organisations and realised that although they start peacefully, demonstrations will always end up in violence.”

riot

KUALA LUMPUR: In an apparent breaking of ranks with the opposition stand of supporting the Bersih 3.0 rally, DAP’s Senator Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim said he opposed the street demonstration. Speaking during the debate on the royal address at the Dewan Negara yesterday, Tunku Aziz, 78, clarified that not all members of the opposition supported the sit-in.

I declare that even though I am from the opposition, I oppose street demonstrations, based on principles“. The party vice-chairman cited the student protest in London last year that caused huge damage to businesses and properties.

“I am in favour of us assembling if that is not breaking the law, but breaking the law is something that I cannot support.”

Speaking to reporters at the Parliament lobby later, he said his opposition to the demonstration was because it seemed like they were encouraging people to break the law.

We are supposed to be lawmakers. I think there is a contradiction here.”

Source: NST

Breaking The Law Is Something That I Cannot Support!

0 votes
Avatar for Ismail N

• Meet the Author • Ismail N


Dulu Lain Sekarang Lain is owned by Ismail N (lifestyle blogger cum internet marketer). I enjoy putting passion and personality into each website designed.


Comments on this entry are closed.

  • Avatar for Ismail N

    Sejarah sewajarnya mengajar kita…

  • Avatar for Ismail N

    I’m also opposed breaking laws. :-(

  • Avatar for Ismail N

    hurm.. esok duduk rumah saja :)

  • Avatar for Ismail N

    ASTRO bayar zakat mulai semalam….

    Siaran free seisi keluarga seluruh negara: HBO, FOX, Citra, dan banyak lagi…iaitu sejumlah kira2 136 siaran free!

    maza dah beli banyak kuaci, boleh tonton pilih2 mana2 satu siaran, kan kan kan..

    • Avatar for Ismail N

      untunglah.. boleh layan Astro

  • Avatar for Ismail N

    Macam-macam lah depa nie.

  • Avatar for Ismail N

    Bersihkan jiwa dan tindakan dari segala elemen negatif..

  • Avatar for Ismail N

    Bersih tu hanya nak tarik keluar pelabur asing dari masuk Malaysia sebab kelihatan di kaca mata dunia, Malaysia ini tak aman. Mereka yang menyokong bersih ni b****. Jangan hanya percaya cakap ketua-ketua politik ni 100%, baca sendiri apa yang diperkatakan oleh berita luar negara Malaysia. Baca dan fikirkan. Anda menjadi salah seorang yang bersama-sama bertanggungjawab merosakkan negara kita.

    Saya bukan penyokong BN dan juga bukan penyokong mana-mana pertubuhan yang berasaskan politik. Saya pun tak puas hati dengan BN tapi ada cara lain yang kita boleh guna untuk menyatakan ketidakpuasan hati kita tu.

  • Avatar for Ismail N

    Bersih tidak akan berjaya..

  • Avatar for Ismail N

    saya tak sokong jika ia mengucar-kacirkan keamanan negara