Samsung Galaxy s5

Salam Ramadhan Dan Selamat Berpuasa Semua

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 StumbleUpon 0 LinkedIn 0 0 Flares ×

Entri ini sepatutnya keluar lebih awal namun saya kehabisan bandwidth bagi bulan Julai dan terpaksa tangguh ke hari ini. Saya telah e-mail ke web hosting provider untuk UPGRADE lagi bandwidth blog-blog yang ditempatkan di syarikat hosting ini. Semoga kejadian yang sama tidak berulang lagi, insya-allah. :wink:

Buat semua pembaca blog Dulu Lain Sekarang Lain, saya ingin mengucapkan Salam Ramadhan buat anda semua dan bagi yang beragama Islam “Selamat Berpuasa” dan menjalankan ibadah dalam bulan yang mulia ini dengan jayanya. Semoga amalan dan ibadah yang anda jalankan di sepanjang bulan Ramadhan diterima dan diberkati Allah s.w.t. Yang tak sabar nak raya tu.. sabar sabar dulu ye :D

- Salam Ramadhan Dan Selamat Berpuasa Semua

About the author: I am lifestyle blogger cum internet marketer, who has been blogging and writing since the day the Web 2.0 was created. I love sports and traveling, and am addicted to coffee and Man Utd. I enjoy putting passion and personality into each website designed.

Thesis Theme for WordPress

Comments on this entry are closed.

  • Salam Ramadhan untuk semua khasnya buat tuan rumah…

  • Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak bro IN :-)

    Semoga kita semua diberkati di bulan mulia ini… ;)

  • Salam dan selamat berpuasa gak bro…..caiyokkkk!!
    :)

  • Saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat mengerjakan ibadah Puasa bersama keluarga

  • selamat berpuasa jugak bro :D

  • Selamat Berpuasa Bro…=)

  • Selamat berpuasa juga abang IN and family :D

  • Salam Ramadhan ya semua sahabat blogger yg mengenali diri ini.. yg tak kenal tu buat2 kenal je lah.. semuga bertambah rezeki hendaknya :) amin ya robb…

  • aku suka lagu nih. Teringat pada kumpulan raihan..rindu gila masa diorang semua ada..

  • sekarang baru pukul 4 ptg. jadi saya nak ucapkan selamat berpuasa. kalau komen pukul 7 nak jugak ucapkan selamat berbuka hehe. salam kenal dari saya dan Fokusblogger

Previous Post:

Next Post: