Terima Kasih Akismet

Banyak ‘spam‘ yang terperangkap dan masa dapat dijimatkan bagi tujuan ‘moderasi’. Perlindungan dari SPAM yang boleh dipercayai. Terima kasih banyak-banyak Akismet. icon biggrin Terima Kasih Akismet

aksimet dulu lain sekarang lain Terima Kasih Akismet

Terima Kasih Akismet

 Terima Kasih Akismet

Ismail N

I am lifestyle blogger cum internet marketer, who has been blogging and writing since the day the Web 2.0 was created. I love sports and traveling, and am addicted to coffee and Man Utd. I enjoy putting passion and personality into each website designed.
 Terima Kasih Akismet

Latest posts by Ismail N (see all)

Comments on this entry are closed.

  • Mus July 16, 2012, 1:23 pm

    antara plugins pertama yang ke pasang masa setup blog..

  • shaharil July 15, 2012, 11:27 am

    Masih setia akismet kerana berfungsi dengan baik sehingga hari ini.

  • Kak Long Mawar Merah July 14, 2012, 5:53 pm

    Selalu juga terjumpa komen kawan-kawan tiba-tiba je sesat dalam spam. Blog yang tak banyak komen cam blog Kak Long tu pun jenuh nak approve semula, inikan pula blog yang beribu-ribi lemon komennya.

  • akubiomed July 14, 2012, 2:14 pm

    Walaupun ramai kutuk Akismet ini. Sekurang-kurang ada anti spammer.

  • fiezaradzi July 12, 2012, 9:33 am

    mmg akismet ni mmbantu, wpun kdg2 terlepas.. tapi lau tak de, byk mana la nak kena deleta.. huhuhu

  • Shahrul July 11, 2012, 2:44 pm

    peh banyaknye… Akismet, saya mesti piley

  • maza July 11, 2012, 6:55 am

    fuhh.. selamat sudah.. hehehe

  • ProfHariz July 10, 2012, 6:33 pm

    Sebenarnya PH tak gembar pun dengan Akismet ni. Sebab terkadang komen2 biasa pun boleh masuk kotak spam. Jenuh nak remove semula. Aihhh

    • Dulu Lain Sekarang Lain July 11, 2012, 1:39 pm

      setuju. that’s why ari-ari kena check. Kalau dah byk sgt payah nak un-spam lagi…

      • hafizmd July 17, 2012, 7:38 am

        bila dah byk…mmg empty spam terus…hehehe

  • titan July 10, 2012, 3:29 pm

    pehh..ramainya orang komennn..

  • suri July 10, 2012, 9:42 am

    uik byk spam..ce cek klu2 ada yg original spam.. hu sy d buang tanpa d semak huu…

  • Cikgu Hairul July 10, 2012, 9:18 am

    Sesekali ada juga dia buat perangai gilanya. Berpuluh2 komen dari blogger sebenar masuk kotak sepam. Saya selalu periksa semula.

  • anif July 10, 2012, 7:18 am

    :D Hehe.. Tetiba ada muka saya di situ!

    • Jebeng Otai™ July 10, 2012, 4:03 pm

      aah la..promo secara x sengaja..hehe

      • hafizmd July 17, 2012, 7:37 am

        hohoho…glamer bro anif kite..hehehe

This Blog is hosted at:

Powered by:

Get your SEO Responsive Skins here: