Terima Kasih Akismet

Banyak ‘spam‘ yang terperangkap dan masa dapat dijimatkan bagi tujuan ‘moderasi’. Perlindungan dari SPAM yang boleh dipercayai. Terima kasih banyak-banyak Akismet. 😀

aksimet dulu lain sekarang lain

Terima Kasih Akismet

0 votes
Avatar for Ismail N

• Meet the Author • Ismail N


Dulu Lain Sekarang Lain is owned by Ismail N (lifestyle blogger cum internet marketer). I enjoy putting passion and personality into each website designed.


Comments on this entry are closed.

  • Avatar for Ismail N

    antara plugins pertama yang ke pasang masa setup blog..

  • Avatar for Ismail N

    Masih setia akismet kerana berfungsi dengan baik sehingga hari ini.

  • Avatar for Ismail N

    Selalu juga terjumpa komen kawan-kawan tiba-tiba je sesat dalam spam. Blog yang tak banyak komen cam blog Kak Long tu pun jenuh nak approve semula, inikan pula blog yang beribu-ribi lemon komennya.

  • Avatar for Ismail N

    Walaupun ramai kutuk Akismet ini. Sekurang-kurang ada anti spammer.

  • Avatar for Ismail N

    mmg akismet ni mmbantu, wpun kdg2 terlepas.. tapi lau tak de, byk mana la nak kena deleta.. huhuhu

  • Avatar for Ismail N

    peh banyaknye… Akismet, saya mesti piley

  • Avatar for Ismail N

    fuhh.. selamat sudah.. hehehe

  • Avatar for Ismail N

    Sebenarnya PH tak gembar pun dengan Akismet ni. Sebab terkadang komen2 biasa pun boleh masuk kotak spam. Jenuh nak remove semula. Aihhh

    • Avatar for Ismail N

      setuju. that’s why ari-ari kena check. Kalau dah byk sgt payah nak un-spam lagi…

      • Avatar for Ismail N

        bila dah byk…mmg empty spam terus…hehehe

  • Avatar for Ismail N

    pehh..ramainya orang komennn..

  • Avatar for Ismail N

    uik byk spam..ce cek klu2 ada yg original spam.. hu sy d buang tanpa d semak huu…

  • Avatar for Ismail N

    Sesekali ada juga dia buat perangai gilanya. Berpuluh2 komen dari blogger sebenar masuk kotak sepam. Saya selalu periksa semula.

  • Avatar for Ismail N

    😀 Hehe.. Tetiba ada muka saya di situ!

    • Avatar for Ismail N

      aah la..promo secara x sengaja..hehe

      • Avatar for Ismail N

        hohoho…glamer bro anif kite..hehehe