Simply The Best Way To Drive Traffic To Your Blog

Terima Kasih Akismet

Banyak ‘spam‘ yang terperangkap dan masa dapat dijimatkan bagi tujuan ‘moderasi’. Perlindungan dari SPAM yang boleh dipercayai. Terima kasih banyak-banyak Akismet. 😀

aksimet dulu lain sekarang lain

Terima Kasih Akismet

0 votes
  • Avatar for Ismail N Mus July 16, 2012, 1:23 pm

    antara plugins pertama yang ke pasang masa setup blog..

  • Avatar for Ismail N shaharil July 15, 2012, 11:27 am

    Masih setia akismet kerana berfungsi dengan baik sehingga hari ini.

  • Avatar for Ismail N Kak Long Mawar Merah July 14, 2012, 5:53 pm

    Selalu juga terjumpa komen kawan-kawan tiba-tiba je sesat dalam spam. Blog yang tak banyak komen cam blog Kak Long tu pun jenuh nak approve semula, inikan pula blog yang beribu-ribi lemon komennya.

  • Avatar for Ismail N akubiomed July 14, 2012, 2:14 pm

    Walaupun ramai kutuk Akismet ini. Sekurang-kurang ada anti spammer.

  • Avatar for Ismail N fiezaradzi July 12, 2012, 9:33 am

    mmg akismet ni mmbantu, wpun kdg2 terlepas.. tapi lau tak de, byk mana la nak kena deleta.. huhuhu

  • Avatar for Ismail N Shahrul July 11, 2012, 2:44 pm

    peh banyaknye… Akismet, saya mesti piley

  • Avatar for Ismail N maza July 11, 2012, 6:55 am

    fuhh.. selamat sudah.. hehehe

  • Avatar for Ismail N ProfHariz July 10, 2012, 6:33 pm

    Sebenarnya PH tak gembar pun dengan Akismet ni. Sebab terkadang komen2 biasa pun boleh masuk kotak spam. Jenuh nak remove semula. Aihhh

    • Avatar for Ismail N Dulu Lain Sekarang Lain July 11, 2012, 1:39 pm

      setuju. that’s why ari-ari kena check. Kalau dah byk sgt payah nak un-spam lagi…

      • Avatar for Ismail N hafizmd July 17, 2012, 7:38 am

        bila dah byk…mmg empty spam terus…hehehe

  • Avatar for Ismail N titan July 10, 2012, 3:29 pm

    pehh..ramainya orang komennn..

  • Avatar for Ismail N suri July 10, 2012, 9:42 am

    uik byk spam..ce cek klu2 ada yg original spam.. hu sy d buang tanpa d semak huu…

  • Avatar for Ismail N Cikgu Hairul July 10, 2012, 9:18 am

    Sesekali ada juga dia buat perangai gilanya. Berpuluh2 komen dari blogger sebenar masuk kotak sepam. Saya selalu periksa semula.

  • Avatar for Ismail N anif July 10, 2012, 7:18 am

    😀 Hehe.. Tetiba ada muka saya di situ!

    • Avatar for Ismail N Jebeng Otai™ July 10, 2012, 4:03 pm

      aah la..promo secara x sengaja..hehe

      • Avatar for Ismail N hafizmd July 17, 2012, 7:37 am

        hohoho…glamer bro anif kite..hehehe