I Believe I Can Fly

British stuntman Gary Connery has made daredevil history by leaping from a helicopter at 2,400ft (730m) without a parachute and landing safely on top of almost 19,000 cardboard boxes.

Read more HERE.

I Believe I Can Fly

0 votes
Avatar for Ismail N

• Meet the Author • Ismail N


Dulu Lain Sekarang Lain is owned by Ismail N (lifestyle blogger cum internet marketer). I enjoy putting passion and personality into each website designed.


Comments on this entry are closed.

  • Avatar for Ismail N

    memang berani mati ni..

  • Avatar for Ismail N

    Aje gila buat kerja macam ni.. bahaya tu.. Salah landing nyawa melayang..

  • Avatar for Ismail N

    Ngeri pulak tengok.

  • Avatar for Ismail N

    mujurnya dapat jatuh pada tempat sepatutnya
    memang kerja gila mereka ni

  • Avatar for Ismail N

    dilarang meniru aksi sebegini….boleh beralih peranakan…

    • Avatar for Ismail N

      same blogger.. lain avatar! hu hu 😀

  • Avatar for Ismail N

    kalo ikut hukum fizik..menda yg cepat remuk leh serap daya impuls…so mmg selamat la.. :)

  • Avatar for Ismail N

    mesti ada rasa peri2 sikit tu

  • Avatar for Ismail N

    Kalau landing ditempat sepatutnya kalau tidak faham-fahamlah.

    • Avatar for Ismail N

      see u in ………………..

    • Avatar for Ismail N

      arwahlah jawabnya..

  • Avatar for Ismail N

    yg satu dah turun yg no 2 bila mau turunnya..?

  • Avatar for Ismail N

    Hmm.. Siapalah stuntman kalau tak buat aksi stun! 😀 Lepas ni tentu ada yang cuba pecahkan rekod!

    • Avatar for Ismail N

      😀 Jangan sampai ada yg attempt terjun tanpa parachute dari atas Burj Khalifa nanti lak.

  • Avatar for Ismail N

    huishh,,gayat kalau aku,,,terasa ngilu satu badan

  • Avatar for Ismail N

    hohoho… seriousl perut aku plak yg kecut…

  • Avatar for Ismail N

    subhanallah walhamdulillah wallahuakbar

    gayat kot. sy mimpi terjun dr tempat tinggi pun perut dah rasa senak tak tau mcmana nak bertahan. inikan pula dr helikopter..huwaa