Pose Istimewa

0 votes

Selalu kalau saya cuba ambik gambar rama-rama kecik ni, belum apa-apa lagi dia dah terbang lari, tetapi hari ini dia baik hati pulak. Dia bagi saya peluang snap seberapa banyak yang saya suka .. ๐Ÿ˜‰ Kira dia volunteer jadi model lah ni. Tak tahu berapa royalti nak bayar sama dia.. he he.. Kalau ambil gambo haiwan ni memang kena sabar sesabarnya. Tunggu sampai peluang baik datang. Nak bagi arahan, si kawan tu tak paham pulak. Kena lagi macam saya ni yang tiada telephoto lens yang boleh tembak jauh-jauh. Hmmm.. kena tahan hati aje lah kan.

Gambar-Rama-Rama

Gambar-Rama-Rama-2

Gambar-Rama-Rama-3

Gambar-Rama-Rama-4

Pose Istimewa

Latest Comments
  1. Avatar for Ismail N Malaysia Travel Blog August 22, 2011
  2. Avatar for Ismail N Kak Long Mawar Merah August 9, 2011
  3. Avatar for Ismail N maza August 8, 2011
    • Avatar for Ismail N Kak Long Mawar Merah August 9, 2011
  4. Avatar for Ismail N padin August 8, 2011
  5. Avatar for Ismail N Mus August 8, 2011
  6. Avatar for Ismail N jeragang August 8, 2011
  7. Avatar for Ismail N anif August 8, 2011