Pose Istimewa

Selalu kalau saya cuba ambik gambar rama-rama kecik ni, belum apa-apa lagi dia dah terbang lari, tetapi hari ini dia baik hati pulak. Dia bagi saya peluang snap seberapa banyak yang saya suka .. icon wink Pose Istimewa Kira dia volunteer jadi model lah ni. Tak tahu berapa royalti nak bayar sama dia.. he he.. Kalau ambil gambo haiwan ni memang kena sabar sesabarnya. Tunggu sampai peluang baik datang. Nak bagi arahan, si kawan tu tak paham pulak. Kena lagi macam saya ni yang tiada telephoto lens yang boleh tembak jauh-jauh. Hmmm.. kena tahan hati aje lah kan.

Gambar Rama Rama 540x304 Pose Istimewa

Gambar Rama Rama 2 540x304 Pose Istimewa

Gambar Rama Rama 3 540x344 Pose Istimewa

Gambar Rama Rama 4 540x322 Pose Istimewa

- Pose Istimewa

 Pose Istimewa

Ismail N

I am lifestyle blogger cum internet marketer, who has been blogging and writing since the day the Web 2.0 was created. I love sports and traveling, and am addicted to coffee and Man Utd. I enjoy putting passion and personality into each website designed.
 Pose Istimewa

Latest posts by Ismail N (see all)

Comments on this entry are closed.

  • Malaysia Travel Blog August 22, 2011, 7:09 am

    Biasanya kalau nak ambik gambar rama-rama, nak tunggu kepak dia berkembang tu yang payah…

  • Kak Long Mawar Merah August 9, 2011, 9:32 am

    Kesabaran yang berbaloi. Comelnya dia.

  • maza August 8, 2011, 6:41 pm

    perkh! encem kupu-kupu.. rasa mau gheghet satu kali.. hehehe

    • Kak Long Mawar Merah August 9, 2011, 9:33 am

      Maza, orang tahulah awak tu puasa.
      Nampak kupu-kupu encempun mahu ghehet ke…hishhh… :)

  • padin August 8, 2011, 4:57 pm

    gambar last tu… mmg cantik bro..

  • Mus August 8, 2011, 3:20 pm

    mmg beruntung dapat model cantik tu bro..
    kalau dekat.. terbang pula…

  • jeragang August 8, 2011, 9:53 am

    bagus lah tu peluang tidak disia-siakan

  • anif August 8, 2011, 5:57 am

    Hari bertuah tu :D

This blog is powered by:

Get your SEO Responsive Skins here: