Pose Istimewa

Selalu kalau saya cuba ambik gambar rama-rama kecik ni, belum apa-apa lagi dia dah terbang lari, tetapi hari ini dia baik hati pulak. Dia bagi saya peluang snap seberapa banyak yang saya suka .. 😉 Kira dia volunteer jadi model lah ni. Tak tahu berapa royalti nak bayar sama dia.. he he.. Kalau ambil gambo haiwan ni memang kena sabar sesabarnya. Tunggu sampai peluang baik datang. Nak bagi arahan, si kawan tu tak paham pulak. Kena lagi macam saya ni yang tiada telephoto lens yang boleh tembak jauh-jauh. Hmmm.. kena tahan hati aje lah kan.

Gambar-Rama-Rama

Gambar-Rama-Rama-2

Gambar-Rama-Rama-3

Gambar-Rama-Rama-4

Pose Istimewa

0 votes
Avatar for Ismail N

• Meet the Author • Ismail N


Dulu Lain Sekarang Lain is owned by Ismail N (lifestyle blogger cum internet marketer). I enjoy putting passion and personality into each website designed.


Comments on this entry are closed.

  • Avatar for Ismail N

    Biasanya kalau nak ambik gambar rama-rama, nak tunggu kepak dia berkembang tu yang payah…

  • Avatar for Ismail N

    Kesabaran yang berbaloi. Comelnya dia.

  • Avatar for Ismail N

    perkh! encem kupu-kupu.. rasa mau gheghet satu kali.. hehehe

    • Avatar for Ismail N

      Maza, orang tahulah awak tu puasa.
      Nampak kupu-kupu encempun mahu ghehet ke…hishhh… :)

  • Avatar for Ismail N

    gambar last tu… mmg cantik bro..

  • Avatar for Ismail N

    mmg beruntung dapat model cantik tu bro..
    kalau dekat.. terbang pula…

  • Avatar for Ismail N

    bagus lah tu peluang tidak disia-siakan

  • Avatar for Ismail N

    Hari bertuah tu 😀

« LAST POST

NEXT POST »