Pose Istimewa

Selalu kalau saya cuba ambik gambar rama-rama kecik ni, belum apa-apa lagi dia dah terbang lari, tetapi hari ini dia baik hati pulak. Dia bagi saya peluang snap seberapa banyak yang saya suka .. :wink: Kira dia volunteer jadi model lah ni. Tak tahu berapa royalti nak bayar sama dia.. he he.. Kalau ambil gambo haiwan ni memang kena sabar sesabarnya. Tunggu sampai peluang baik datang. Nak bagi arahan, si kawan tu tak paham pulak. Kena lagi macam saya ni yang tiada telephoto lens yang boleh tembak jauh-jauh. Hmmm.. kena tahan hati aje lah kan.

Gambar-Rama-Rama

Gambar-Rama-Rama-2

Gambar-Rama-Rama-3

Gambar-Rama-Rama-4

- Pose Istimewa

Ismail N

I am lifestyle blogger cum internet marketer, who has been blogging and writing since the day the Web 2.0 was created. I love sports and traveling, and am addicted to coffee and Man Utd. I enjoy putting passion and personality into each website designed.

Easy Reading

{ 8 comments… add one }

  • Malaysia Travel Blog August 22, 2011, 7:09 am

    Biasanya kalau nak ambik gambar rama-rama, nak tunggu kepak dia berkembang tu yang payah…

    Reply
  • Kak Long Mawar Merah August 9, 2011, 9:32 am

    Kesabaran yang berbaloi. Comelnya dia.

    Reply
  • maza August 8, 2011, 6:41 pm

    perkh! encem kupu-kupu.. rasa mau gheghet satu kali.. hehehe
    maza recently posted…Bonus 1/2 bulan Gaji sempena raya untuk kakitangan kerajaanMy Profile

    Reply
    • Kak Long Mawar Merah August 9, 2011, 9:33 am

      Maza, orang tahulah awak tu puasa.
      Nampak kupu-kupu encempun mahu ghehet ke…hishhh… :)

      Reply
  • padin August 8, 2011, 4:57 pm

    gambar last tu… mmg cantik bro..

    Reply
  • Mus August 8, 2011, 3:20 pm

    mmg beruntung dapat model cantik tu bro..
    kalau dekat.. terbang pula…

    Reply
  • jeragang August 8, 2011, 9:53 am

    bagus lah tu peluang tidak disia-siakan

    Reply
  • anif August 8, 2011, 5:57 am

    Hari bertuah tu :D

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

This Blog is hosted at:

Powered by:

Get your SEO Responsive Skins here: