Pose Istimewa

Selalu kalau saya cuba ambik gambar rama-rama kecik ni, belum apa-apa lagi dia dah terbang lari, tetapi hari ini dia baik hati pulak. Dia bagi saya peluang snap seberapa banyak yang saya suka .. :wink: Kira dia volunteer jadi model lah ni. Tak tahu berapa royalti nak bayar sama dia.. he he.. Kalau ambil gambo haiwan ni memang kena sabar sesabarnya. Tunggu sampai peluang baik datang. Nak bagi arahan, si kawan tu tak paham pulak. Kena lagi macam saya ni yang tiada telephoto lens yang boleh tembak jauh-jauh. Hmmm.. kena tahan hati aje lah kan.

Gambar-Rama-Rama

Gambar-Rama-Rama-2

Gambar-Rama-Rama-3

Gambar-Rama-Rama-4

- Pose Istimewa

Easy Reading

Avatar for Ismail N

Dulu Lain Sekarang Lain is owned by Ismail N (lifestyle blogger cum internet marketer). I enjoy putting passion and personality into each website designed.

View all contributions by

{ 8 comments… add one }

  • Avatar for Ismail N Malaysia Travel Blog August 22, 2011, 7:09 am

    Biasanya kalau nak ambik gambar rama-rama, nak tunggu kepak dia berkembang tu yang payah…

    Reply
  • Avatar for Ismail N Kak Long Mawar Merah August 9, 2011, 9:32 am

    Kesabaran yang berbaloi. Comelnya dia.

    Reply
  • Avatar for Ismail N maza August 8, 2011, 6:41 pm

    perkh! encem kupu-kupu.. rasa mau gheghet satu kali.. hehehe

    Reply
    • Avatar for Ismail N Kak Long Mawar Merah August 9, 2011, 9:33 am

      Maza, orang tahulah awak tu puasa.
      Nampak kupu-kupu encempun mahu ghehet ke…hishhh… :)

      Reply
  • Avatar for Ismail N padin August 8, 2011, 4:57 pm

    gambar last tu… mmg cantik bro..

    Reply
  • Avatar for Ismail N Mus August 8, 2011, 3:20 pm

    mmg beruntung dapat model cantik tu bro..
    kalau dekat.. terbang pula…

    Reply
  • Avatar for Ismail N jeragang August 8, 2011, 9:53 am

    bagus lah tu peluang tidak disia-siakan

    Reply
  • Avatar for Ismail N anif August 8, 2011, 5:57 am

    Hari bertuah tu :D

    Reply

Leave a Comment

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.