Musim Buah-Buahan

Musim-Buah-Buahan

Local fruits. They delicious, aren’t they?

Jika tiba musim buah-buahan, pastinya ramai yang suka. Terdapat banyak buah-buahan tempatan yang menjadi pilihan ramai – manggis, durian, duku, rambutan dan lain-lain lagi.

Apakah buah kegemaran anda?

 

Langsat

Pokok-Durian

Buah-Durian

Musim Buah-Buahan

0 votes
Avatar for Ismail N

• Meet the Author • Ismail N


Dulu Lain Sekarang Lain is owned by Ismail N (lifestyle blogger cum internet marketer). I enjoy putting passion and personality into each website designed.


Comments on this entry are closed.

  • Avatar for Ismail N

    memang banyak buah kat pasar2 skrang..
    semua nak rasa..
    eheheee

  • Avatar for Ismail N

    best sangat kalau ada dusun buah
    durian tu aku suka makan tapi tak suka nak kopek kulit
    haha

  • Avatar for Ismail N

    perggg terliur tengok gambar nie, teringat kat kampung… rasa cam nak balik kampung jer lepak kat dusun :)

  • Avatar for Ismail N

    Fuh.. Terbaik gambar-gambar tu bro…

  • Avatar for Ismail N

    Gambor rambutan takde ke?

  • Avatar for Ismail N

    Cantik gambarnya. Kak Long suka semuanya!

  • Avatar for Ismail N

    nak langsat. nak duku..nak dokonggg!!

  • Avatar for Ismail N

    hello bro,
    dikampung sekarang pun musim buah-buahan. tidak sabar hendak balik kampung melayan buah sampai kenyang :).. terima kasih semua gambar nempak menarik untuk dimakan..

  • Avatar for Ismail N

    kata orang makan durian tak boleh campur sekali makan manggis
    entah betul ke tidak, entahla…..

  • Avatar for Ismail N

    Istri suka sekali sama durian.
    Alhamdulillah anak saya juga suka buah-buahan.
    Senangnya melihat buah-buahan lewat picture di atas

  • Avatar for Ismail N

    musim buahan udah tiba..
    its also indicate musim demam ….

    hati2 makan naa.. hehehe

    lawa2 gambo abg mail ya.. makin hebat!.. hehehe

  • Avatar for Ismail N

    Kebun siapa nih bro?

  • Avatar for Ismail N

    Fuuhhhh.. Buah-buahan segar dari dusun! 😀