Simply The Best Way To Drive Traffic To Your Blog

Musim Buah-Buahan

Musim-Buah-Buahan

Local fruits. They delicious, aren’t they?

Jika tiba musim buah-buahan, pastinya ramai yang suka. Terdapat banyak buah-buahan tempatan yang menjadi pilihan ramai – manggis, durian, duku, rambutan dan lain-lain lagi.

Apakah buah kegemaran anda?

 

Langsat

Pokok-Durian

Buah-Durian

Musim Buah-Buahan

0 votes
  • Avatar for Ismail N mie December 12, 2012, 3:09 am

    memang banyak buah kat pasar2 skrang..
    semua nak rasa..
    eheheee

  • Avatar for Ismail N TehR December 11, 2012, 2:45 pm

    best sangat kalau ada dusun buah
    durian tu aku suka makan tapi tak suka nak kopek kulit
    haha

  • Avatar for Ismail N aiskosong December 11, 2012, 8:41 am

    perggg terliur tengok gambar nie, teringat kat kampung… rasa cam nak balik kampung jer lepak kat dusun :)

  • Avatar for Ismail N Hazmin Hamudin December 11, 2012, 8:39 am

    Fuh.. Terbaik gambar-gambar tu bro…

  • Avatar for Ismail N Andre Joe December 11, 2012, 8:34 am

    Gambor rambutan takde ke?

  • Avatar for Ismail N Kak Long Mawar Merah December 11, 2012, 6:40 am

    Cantik gambarnya. Kak Long suka semuanya!

  • Avatar for Ismail N titan December 11, 2012, 1:57 am

    nak langsat. nak duku..nak dokonggg!!

  • Avatar for Ismail N donnyien December 10, 2012, 6:33 pm

    hello bro,
    dikampung sekarang pun musim buah-buahan. tidak sabar hendak balik kampung melayan buah sampai kenyang :).. terima kasih semua gambar nempak menarik untuk dimakan..

  • Avatar for Ismail N padin December 10, 2012, 8:38 am

    kata orang makan durian tak boleh campur sekali makan manggis
    entah betul ke tidak, entahla…..

    • Avatar for Ismail N Dulu Lain Sekarang Lain December 10, 2012, 11:49 am

      entah.. kawe sure tak tahu sbb tak makan durian. so sure tak tercampur…

  • Avatar for Ismail N Blog Keperawatan December 9, 2012, 11:51 pm

    Istri suka sekali sama durian.
    Alhamdulillah anak saya juga suka buah-buahan.
    Senangnya melihat buah-buahan lewat picture di atas

  • Avatar for Ismail N maza December 9, 2012, 7:30 pm

    musim buahan udah tiba..
    its also indicate musim demam ….

    hati2 makan naa.. hehehe

    lawa2 gambo abg mail ya.. makin hebat!.. hehehe

  • Avatar for Ismail N akubiomed December 9, 2012, 6:12 pm

    Kebun siapa nih bro?

  • Avatar for Ismail N anif December 9, 2012, 11:52 am

    Fuuhhhh.. Buah-buahan segar dari dusun! 😀